- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Naar een vriend e-mailen
- Ongepaste inhoud melden
Link copied. Please paste this link to share this article on your social media post.
op
2021-01-11
01:26 AM
- laatst bewerkt op
2021-05-25
04:20 AM
door
Omaelk
Welkom op het "Paneelbouw & Energie Distributie" Forum
Dank u wel voor het bezoeken van ons forum. Dit is speciaal opgezet om u op de hoogte te houden van al het nieuws omtrent het EcoXpert Trainingsprogramma, de SE panelen en al het overige nieuws omtrent de energie distributie markt. Stel gerust uw vragen in het forum en ga in discussie met gelijkgestemden in de markt.
'Subscribe' je op ons forum
Vergeet niet om op het knopje 'Subscribe' te drukken! Hierdoor krijgt u onder andere updates over wanneer nieuwe berichten op het forum worden geplaatst en mist u niets.
Wat kunt u vinden op het forum?
U vindt een totaal van 3 topics, waarin wij de berichten onderverdelen.
- Trainingen
- Smart Panel & Digital Panel
- Nieuwe Product Informatie
- Standaardisatie en Markteisen
- Success Story
FAQ - Veelgestelde vragen omtrent Exchange
Heeft u een van de onderstaande vragen? Bekijk dan nu het document in de bijlages:
- Hoe registreer ik me voor Exchange?
- Hoe maak ik een Company Profile/Channel aan?
- Hoe krijg ik toegang tot MyLearningLink?
- Waar moet ik de referentie codes van trainingen invullen?
- Hoe bekijk ik de status van mijn trainingen?
- Hoe bekijk ik mijn certificaten?
Welke andere global Forums zijn relevant voor mij?
- Ontdek het laatste nieuws en aankondigingen van Schneider Electric in de Power Foundation Blog
- Lees meer over de impact van de ontwikkeling van elektrische normen op uw bedrijf met het Power Standards & Regulations forum
- Ontdek hoe stroomdistributie elke dag meer gedigitaliseerd wordt en stel vragen over het Connected Panels & Services forum
Wie van het SE team zit op Exchange?
Technische Team
(Product) Marketing Team
Veel plezier op ons forum!
Link copied. Please paste this link to share this article on your social media post.